Världens längsta torsdag

Ingen uppdatering alls idag, kanske för att jag har absolut noll att skriva om. Den här dagen har känts som en hel vecka, så jäkla seg med andra ord. Slutade klockan åtta så kom hem för ett tag sen, har nyss ätit ett kokt ägg och nu ska jag snart äta ett till, hahaha, åh vad intressant? Fick höra från en stamkund att jag såg trött ut och han tyckte att jag skulle ta det lite lugnare och lyssna mer på mig själv. Snacka om att ha rätt. För det första så har jag både känt mig och sett ut som en zombie idag, varit obekväm med att se min egna spegelbild för att inget varit rätt. Dessutom så snurrar mycket i mitt huvud nu och han har helt rätt, jag måste lära mig att våga släppa saker och ta det lugnt . Helt död ser jag ut så förstår precis vad han menade, dessutom snurrar det så mycket saker i huvudet att jag knappt har en ide av vad jag skriver för sörja här just nu? Haha. Ska sluta bry mig om vissa saker och andra får man stå ut med ett liiitet tag till. Efter regn kommer solen eller vad säger man? Tvärtom kanske? Äh jag säger så i alla fall. Ska ta mitt lilla ägg nu och dricka min cola och sen är det snart dags att lägga fram lite saker till morgondagen. Hej på er so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0