Torsdag

Ser så mycket fram emot att min syster kommer imorgon! Behöver verkligen det och känner att jag bara behöver prata med någon som är precis som mig och som vet hur jag funkar! Ta några glas vin, spela lite spela, snacka av sig och bara ha en riktigt skön helg. Är så jävla förbannad idag att jag skulle kunna ställa mig och bara skrika rätt ut precis hur jag känner om precis ALLT. Jag har ett jävligt bra tålamod och kan gå omkring och bita ihop länge, men när det inte finns så mycket till tålamod kvar så krävs det inte så mycket för att jag ska bli ett rent helvete att umgås med. Haha, känner att stubinen är kort idag och det med all rätt, ni skulle allt bra veta. Tyvärr kan jag inte skriva om allt och alla här i bloggen, det är inte schysst oavsett vad det gäller. Aja, kommer bli jäkligt skönt att syster kommer imorgon, behöver det så sjukt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0