Tisdag

Har haft en riktig njutardag blandat med att jag faktiskt fått saker gjort dessutom. Apoteket gick bra och hon sa inget om att min legitimation inte gällde så det var skönt! Efter det så har jag bara suttit på balkongen med kall cola och lyssnat på musik samtidigt som jag tvättat. Helt perfekt dag! Underbart att sommaren äntligen bestämmer sig för att dyka upp. Har pratat både med syster och mamma också vilket alltid är roligt. Nu kom Jonas precis hem från Kristianstad så ska umgås lite med honom. Han har varit så duktig, hade tydligen gått väldigt bra för honom så nu är det bara att hålla tummarna ! Ska plocka ut den sista tvätten snart också så har jag fått något gjort idag. Skön dag, alltid väldigt skönt att vara ledig och kunna släppa allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0