Lördag

Hallå där! Jag håller på att sätta på mig ett rimligt ansikte och mer okej kläder inför kvällen. Ser lite sliten ut efter jobbdagen... Ska möta upp Anna i Brunnsparken kvart i fem och orkar inte släpa med mig smink hem till Oksana för då glömmer jag bara det där och då får man krångla när man inte orkar, haha. Så jag gör iordning det mesta nu så fixar jag till håret där. Skönt med frisörkompisar, då överlåter man håret till dem, haha ganska kul när man jobbar med det själv men man orkar liksom inte riktigt jämt ;) hoppas att ni har det bra i alla fall! Frågan är, ska jag ha rosa läppar eller inte? Haha, här sitter jag i morgonrock och funderar.


Kommentarer
Postat av: cexxx

FIFAAAN VAD SNIGGGGGG!!

2012-05-08 @ 01:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0