Hungrig

Jaha och sena blev vi allihopa så kommer hem senare än beräknat. Tur att man lärt sig att inte planera saker direkt efter jobbet när man jobbar med det man gör, ibland blir det att stå lite längre. Inte för att jag har något planerat idag då jobbar igen imorgon, men är trött och jäkligt hungrig! Och det betyder att humöret inte är så jäkla guld heller... Är så jäkla hungrig att jag nästan mår illa, samtidigt för trött för att laga mat när jag kommer hem. Frågan är om man ska stanna och köpa med mat? Eller kanske något annat gott? Är helt slut i huvudet och känner att om jag ska försöka mig på att laga någon mat så blir jag väl ännu mer irriterad, haha. Aja, ni får bara höra gnälligheter hela tiden, men just nu är det mycket sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0