Helgen :*

Min helg har varit helt underbaaar!

Har inte direkt prioriterat att skriva här då jag har haft världens bästa syster på besök! Tänker inte skriva många rader här idag heller för jag känner mig alltid så tom när någon åker hem. Sitter i lägenheten nu efter att ha jobbat en arbetsdag och tycker att det är såhär jobbigt tyst, Jonas jobbar tills nu typ så han är hemma om en timme och det känns sjukt tomt nu när syster åkt hem!

Alltid värst när någon precis åkt, tur att man är ledig imorgon så att man bara kan vara litegranna. Inte göra direkt något utan bara vara lite ledig, behöver varenda ledigt tillfälle nu till att försöka samla så mycket energi som möjligt för jag är så trött!

Aja, jag ska kolla på ett Gossip nu och invänta Jonas, ta en kopp te ska jag göra också så kanske halsen blir lite bättre.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0