Fredag

Fredag då! Ledig helg kommer bli så jäkla skönt! Skulle egentligen jobbat men behövde byta så jobbar nästa helg istället. Var ledig igår men är ändå inte direkt pigg idag, kan bero på att det känns som höst ute? Kallt, grått och allmänt ledset väder. Spelar ingen roll hur vädret är i helgen ändå, har mest planerat att tvätta, städa och göra sånna roligheter, haha. Ska försöka träna litegrann också, hade nog kroppen uppskattat. Har liksom gått in i ett neutral läge nu känns det som, gör det jag ska och orkar inte bry mig mer än så , haha! Längtar till semester, typ 6 veckor kvar bara. Fan va det kommer bli skönt, det var längesen som jag kände att jag var i så stort behov av ledighet som nu. Det kommer gå fort så bara att fortsätta som man gör så är vi snart där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0