Dip dye

Nog för att jag älskar mitt korta burr på huvudet och inte riktigt har orken att spara ut det. Tar för det första alldeles för långt tid och dessutom får man gå med fett tråkig frisyr i månader...

MEN hade jag haft ett härligt svall eller åtminstonde lite längder så hade jag absolut doppat topparna i någon härlig kulör! Jag som älskar allt som har med blått att göra hade nog varit helt beroende av den blå färgen efter första gången. Tycker att det är så kul att det har blivit lite mer "vågade" trender och att folk faktiskt slutar göra en sån big deal av håret och faktiskt leker lite med det. Antingen är det för att jag arbetar som frisör och jag själv är helt orädd för allt som har med klipp av hela håret till att färga håret grönt, som jag tycker att folk ska leka lite mer med burret på huvudet. Kan låta som att jag är monster frisören som exprimenterar med allas hår (haha, nejnejnej) kunder är så försiktiga och självklart gör man inte mer än vad personen i fråga vill, haha.

Åter till ämnet; Dip dye, alltså. SNYGGT. DO IT . Funderar på att doppa löshåret i en rolig färg och slänga i det lagom till semestern? Hm, maybe I will?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0