Det slog mig nyss -

Ohohoh! Kollade nyss i datorn här på jobbet och såg att jag bara har 7(!?) veckor kvar till semester!! Kan låta mycket för er , men för mig går en vecka på 1 timme känns det som, haha. Alltså helt overkligt måste jag säga, att det är 7 veckor kvar till midsommarveckan. Sen går jag på ledigt 26,27,28. Så skönt, jag verkligen känner hur hela min kropp börjar skrika efter ledighet nu så idag börjar nedräkningen. Dessutom är nästa vecka och veckan efter det lite röda dagar och ledighet för mig så kommer bara jobba 3 dagar/vecka de två. Så fort det kommer gå alltså! Sen har jag ju 2 veckor semester till att ta ut i slutet av sommaren om jag vill så det känns underbaaart! Ville bara dela med
Mig, haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0