Dagens planer-

Jaha, då var det tisdag och veckans lediga dag. Idag har jag tänkt mig att jag måste ta tag i lite småsaker.

För det första så måste jag förbi apoteket och hämta ut ny p-ring, som jag MÅSTE ha idag. Ett litet problem bara som jag vet att de kan vara hårda med på apoteket... Min legitimation gick ut för 20 dagar sen och är därmed inte längre giltig. Ska självklart skaffa nyvilket jag har fullt sjå med men det tar ju ett par dagar. Så förhoppningsvis är det någon snäll själ i kassan som bortser från det, men känner på mig att turen inte riktigt kommer vara på min sida...

Sen så måste jag hämta ut ett paket från posten, bör göras imorgon för det är den enda dagen den här veckan som jag har möjlighet till det. Även där problemet med legitimationen. SUCK, får hoppas på det bästa!

Ska ta och träna också för det är alltid skönt när man är ledig, och förhoppningsvis blir det kanon väder så att jag kan få lite färg på lille kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0