CL finalens störande moment...

Kom och tänka på en grej som jag helt glömt av att skriva här.

I lördags när Jonas kom hem från jobbet så var det CL finalen på tvn, Bayern munchen- Chelsea. Riktigt bra fotboll och eftersom både jag och Jonas gillar att titta på fotboll så var det självklart att det blev en lördagskväll med pizza och Champions league finalen.

Ett problem bara... Under matchen så upptäckte jag något som störde mig nåt så grymt, haha. Nu är jag så elak men kan inte låta bli, för det var typ det enda jag kunde tänka på under HELA matchen. Vad var då det som jag störde mig på så mycket? Jo, Jose Boswinga som spelar i Chelsea... Jag tänker här lägga upp en bild och sen kan ni gissa vad det är med denna man som får en att inte riktigt kunna släppa blicken, any guess?


Kommentarer
Postat av: camillZ0r

HAHAHAHA UNIBROOOOW deluxe!!

2012-05-23 @ 16:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0