-

Efter att ha trott att det har varit måndag hela dagen såhar jag äntligen fått huvudet på plats, haha. Kom hem till en lägenhet som såg ut som ett bombnedslag och en man som var borta på fotboll och som fortfarande är. Så jag fick ett städryck (helt underbart när man får det) tog tag i disken, hallen, vardagsrummet, köket och toaletten. Sovrummet och berget av kläder tar jag itu med i helgen för där gav jag upp! Känns så jäkla skönt att jag fick lite gjort då kommer man sova lite bättre inatt och slippa gå och tänka på att man måste städa.

Sen dess har jag legat här i sängen och haft kvinnliga krämpor och lidit litegranna sådär som man kan göra ibland. Trodde ett tag att jag skulle svimma av smärta och slogs av tanken att jag inte skulle kunna ringa någon utan ligga här medvetslös till Jonas kom hem och skulle tro att jag bara somnat, fatta hemskt? Haha. Ibland så svävar man iväg litegrann, tur att jag inte svimmade , jag skriver ju här så det är ju ett livstecken i alla fall!

Ska kolla lite småsaker på datorn och mer än så orkar jag inte göra. Trots att jag börjar 11 imorgon planerar jag att sova om ett tag, är både trött, slut, seg och mör så vad mer behövs skrivas, I need a good nights sleep!

Slut på svamlandet, är fortfarande snurrig i huvudet efter att ha levt som om det vore måndag halva dagen... Jag tror att jag ska ge upp nu och förbereda mig för att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0