-

Sådär så har man jobbat färdigt för måndagen och sitter på bussen hem. Imorgon väntar ledighet men med lite småärenden som måste göras. Ikväll så kommer tydligen någon från Jonas jobb och lämnar diskmaskinen. Han vill tydligen ha bärhjälp också, hahaha säger jag bara! Alltså jag och bära tunga saker går liksom inte ihop och tacka för att vi har hiss i huset ! Får väl se hur det kommer gå till, får väl ställa den i hallen tills Jonas kommer hem igen på tisdag. Han skulle väl komma med den vid 21-tiden så har tänkt att jag bara ska hem och käka lite nu så hoppar jag över träningen. Annars blir man bara stressad när man vet att det är någon som kommer förbi. Aja, dagen har gått fort i alla fall men nu måste jag hem och få i mig mat! Är helt slut då luftkonditioneringen på jobbet varit paj så det har känts som att jobba i en bastu idag. Känner sig lite äckligt sliten sådär med lite huvudvärk på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0