Torsdag

Idag jobbar jag 11-20, så hoppas att kroppen är med på noterna. Huvudvärken sitter kvar, lite mildare så hoppas på att idag inte blir lika illa som igår! Hade svårt att få i mig dagens frukost så får se till att försöka stoppa i mig litegrann då och då under dagen så att man kan stå på benen i alla fall. Ska försöka hinna med att prata om två semesterveckor som jag gärna vill ha i sommar, ska se till att fråga om det idag så har jag det gjort. Usch hatar att må som jag mår just nu för när man säger till folk att man har huvudvärk och så ont som jag har ut av det så tror dem ändå liksom att det bara är "vanlig" huvudvärk och att en tablett hjälper, så känner mig så jäkla dum när jag klagar. Ska försöka hitta en lugn stund i schemat på jobbet så att jag kan ringa till vårdcentralen och se vad de tycker jag ska göra. Idag blir det inget läkarbesök i alla fall, men om det blir värre så får det bokas imorgon! Får hoppas att kunderna står ut med en lagom blek frisör idag som säkerligen kommer vara ganska tyst... Får anstränga mig så gott det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0