Torsdag

Har verkligen träningsvärk i varenda muskel, inte så konstigt då jag verkligen gick igenom hela kroppen och muskelgrupper som jag ens inte visste fanns igår! Känns så jäkla härligt dock, har legat på den lata sidan alldeles för länge och vet att det har haft stor påverkan på humöret och självkänslan! Den här veckan har jag i alla fall tagit tag i mig själv, måndag och tisdag började med tidiga PWs på morgonen och även en till på tisdagskvällen . Igår gick vi igenom alla muskler i ett boxningspass så känner verkligen att det har påverkat mig positivt. Får inte glömma bort den känslan nu och falla tillbaka, för som jag mår idag vill jag må varje dag! Kör en vilodag idag med sovmorgon och jobb 11-20 med fullbokat schema. Imorgon är det fredag och ni anar inte hur mycket jag ser fram emot helgens ledighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0