Tisdag

Dagen började med att vi fick ett samtal från hyrevärden angående lägenheten och så fick vi ett nummer till killen som har lägenheten just nu och som kommer flytta. Vi skulle ringa till honom och bestämma när vi kan kolla på den och sen höra av oss till henne igen. Vi har tyvärr inte fått tag på honom än då han säkert jobbar, men förhoppningsvis kanske vi kan få tag på honom innan dagen är slut och så får vi se vad som händer därifrån.

Efter frukost åkte vi in till stan, Jonas lämnade blod och sen blev det en fika på Starbucks som har öppnat på centralstationen här i Göteborg. Godaste kaffet ever har de ju om man får säga det själv, drack flera olika sorter om dagen från starbucks när vi var i London så man fick lite flashbacks när man var där.

Sen dess har vi varit hemma, lagat lite lättlunch och kollat runt på lite grejer på internet. Får se vad resten av dagen har att bjuda på, känner mig ganska tom på energi idag faktiskt men har lovat att jag ska klippa Jonas så lär ju göra det när han är tillbaka från tandläkaren. Annars blir det nog en lugn dag och försöka samla så mycket energi som möjligt till min fortsättning av veckan som kommer vara kaos i kalendern, inte konstigt att jag är trött nu så som jag jobbar och åker på kurser. Nästa lediga dag för mig nu blir nästa tisdag så det är bara att gå in i att man får vara lite uppbokad nu i en vecka så får man vila sen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0