Svettigt pass och darriga ben-

Kom nyss hem från gymmet , kändes så jäkla duktigt att jag tog mig iväg då jag åkte hem först efter jobbet. Missade min vanliga buss dessutom så vart lite segt. Åkte hem, fick i mig lite mat, visade nya frisyren för Jonas innan den svettades ner , haha! Han tyckte i alla fall att det var jättefint så det var ju bra! Körde kondition och ben på gymmet och jag kan säga att jag knappt kunde gå när jag gick från gymmet så skakiga som mina ben var, gav dem en riktig omgång . Känns så jäkla skönt att ha kommit igång med träningen igen, mår redan lite bättre och jag hoppas på att huvudvärk, magproblem och allt annat som varit på senaste tiden håller sig borta nu så att jag kan jobba tillbaka kroppen och ett dugligt humör. Känner att det är dags att sluta stressa nu och det var helt rätt tillfälle att ta upp träningen den här veckan igen. Att jag dessutom fick en skitsnygg frisyr idag hjälpte också på traven, ett litet boost sådär! Har ju tappat så mycket hår bär jag stressat så det där med att spara blev bara onödigt . Nu ska jag duscha bort svetten och göra mig en proteindrink!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0