Sjukaste drömmarna ever...

Inatt har jag verkligen drömt allt och lite till och bara jobbiga drömmar som kändes så sjukt verkliga. Drömde bland annat att jag och Jonas hade en hund som vi hade glömt bort att vi ägde. Så en dag kom vi på att vi glömt bort att gå ut med hunden i över en vecka och att när den väl fått gå ut så var det typ Max en gång om dagen, haha! Den hade blivit så förstoppad att den var sjuk och så började den tappa all päls, drömmen var verkligen sjukt jobbig. Jag hade så dåligt samvete att man bara glömde bort något så viktigt och jag trodde imorse när jag vaknade att vi hade en bortglömd hund nånstans, haha! Sen drömde jag om att Jonas mamma hade brutit sig in i vår lägenhet flera gånger och noterat hur stökigt vi hade, hahaha! Och sen så fick jag världens utskällning av henne att jag inte kunde ta hand om ett eget hem och så vände hon Jonas emot mig. Drömde massa mer konstigheter, typ att min syster hade börjat smsa med någon kille från min telefon och sen visade hon det för Jonas och sa att det var jag som hade gjort det, haha! Fattar ingenting av mina drömmar, helt sjuka ju! Vet inte vart hunddrömmen kom ifrån, städningen förstår jag för lägenheten måste städas lite, haha. Drömmen om min syster och smsandet förstår jag heller inte vad jag fick ifrån. Sjuka drömmar helt enkelt !


Kommentarer
Postat av: camillafrankie

haha men shit!! vilka panikdrömmar. jag drömde häromnatten att hela familjen var ute i skultuna och huset började rasa ihop. det var fan fett med panik. men alla klarade sig iallafall! sen kunde jag prata med delfiner!! det var awesome.

2012-03-10 @ 13:07:58
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0