Onsdag

Då åker vi hem för dagen fortfarande trött men glad att den här dagen som inte riktigt varit på min sida är över. Ska hem, äta lite mat och lägga mig under täcket och ligga kvar där tills klockan ringer imorgonbitti. Jobbar själv nästan hela dagen imorgon så det är ju inte direkt det ultimata men jag har trevliga kunder imorgon så det känns bra ändå. Jonas får kolla på lägenheten själv imorgon eftersom jag jobbar och gör det fram tills nästa tisdag så har ingen direkt lucka för att hinna med visningen av lägenheten. Jag litar på hans omdöme och han får ta lite bilder så blir det nog alla tiders, haha! Ser faktiskt fram lite mot den här veckans slut, finns så mycket stress och måsten i just den här veckan att jag skulle vilja stänga in mig hemma och stanna där, är liksom inte min vecka med tanke på hur kroppen och knoppen mår. Det går fort och sen kan jag slappna av och kanske våga känna efter lite. Nu är jag i alla fall hungrig så hoppas på att det finns något gott att äta som väntar på mig därhemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0