Onsdag

Då har ännu en arbetsdag sprungit förbi, fattar inte hur fort tiden egentligen går! Helt sjukt att vi snart är inne i april. Man säger ju alltid så varje år men nu går det fan fort fram, kanske för man börjar bli gammal, eller vad tror ni? Haha. Jag ska faktiskt ta vara på att det fortfarande är ljust ute och hoppa över gymmet och försöka mig ut på en löprunda. Kommer ju säkert ha hunnit bli mörkt när jag kommer hem men får väl ha reflexer då! Måste komma igång med träning nu, har säckat ihop totalt och det känns, har verkligen ont i kroppen och formen är väl inte den bästa. Men man kan alltid köra igång på nytt, och det gör jag varje gång jag känner så här och sen brukar det hålla några veckor sen ligger man på latsidan igen. Nu ska jag se till att inte ha ont i kroppen längre och då får man se till att den mår bra också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0