Måndag

Godmorgon på er! Idag börjar ännu en arbetsvecka så jag hoppas att ni har haft en skön helg! Jag kommer jobba 9-15 idag och sen ska jag och Therese åka in mot stan för att gå på en handledarkurs (så att man får utbildning i hur man ska lära ut till frisörlärlingar/praktikanter) så dagen kommer vara fullspäckad och tror nog inte att jag är hemma förrän senare ikväll. Jag jobbar själv nu på morgonen så får se om det är mycket att göra i boningen idag, jag ska ringa till vårdcentralen nu på förmiddagen och se om de har någon tid tills imorgon. Vore smidigt då jag ändå är ledig imorgon så hade varit skönt att få det gjort! Hoppas att ni får en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0