Lunchtime

Sitter på lunch i vanlig ordning vid den här tiden. Sov så jäkla dåligt inatt och det lilla jag sov bestod av sjuka drömmar som störde lite extra. Har i alla fall tagit mig igenom förmiddagen på jobbet med energi som jag fick leta fram med hjälp av några koppar kaffe. Förhoppningsvis går eftermiddagen fort, längtar efter min säng och en hel nattssömn! Hoppas verkligen på att det jag känner av i kroppen inte är någon förkylning/ influensa! Jonas kräktes ju inatt så får verkligen hoppas på att det var en engångs grej... Har inte tid för att bli sjuk nu. Samtidigt tror jag snart att min kropp kommer säga ifrån ordentligt om jag inte blir bättre på att lyssna på den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0