Lunch

Humöret håller fortfarande sig på topp, känner mig helt enkelt glad idag och det känns skönt att få ha det kvar under dagen. Har precis värmt min lunch som idag består av couscous och korvgryta med morötter, låter kanske inte så gott men måste berömma mig själv och säga att här har jag verkligen lyckats! Dagen har gått väldigt fort så får hoppas att sista 5 och en halv timmarna efter lunch också gör det. Idag kan jag med högt tempo fast gärna utan stress. Försöker jobba bort den här stressen som jag är väldigt bra på att plocka fram och förhoppningsvis så kanske jag kan börja lyckas med det också. Förövrigt så är det biggest loser final ikväll och det får man inte missa. Har faktiskt följt hela säsongen och finalen är ju det bästa med det hela! Ska bli spännande att se , man blir ju lite lätt inspirerad av dessa personer också. Får se om jag kollar på det ikväll eller på playen imorgonkväll, både jag och Jonas jobbar så pass sent idag att det blir att pyssla med saker inför morgondagen när man kommer hem istället. Nu ska jag äta upp min lunch och förhoppningsvis inte hamna i någon matkoma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0