Lördag

Arbetsdagen avslutad och nu har jag packat ner fön, borstar och allt sånt inför morgondagens kurs. Känner jag mig själv rätt så glömmer jag säkert något men då tar vi det imorgon. Nu sitter jag på bussen hem och är toktaggad på mellofinal mys ikväll! Alltid en rolig tillställning som man kan följa med spänning! Jag hoppas på att loreen vinner faktiskt, tror att hon gör det också men det kan ju alltid bli någon skräll. Kvällens stora pauslåtar, när man kan passa på att gå på toa eller fylla på godisskålen är ju i alla fall när flink och ranelid uppträder, då sätter jag fram skämskudden, haha. Ska hem och ta mig ett bad, slappa och kanske, bara kanske städa lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0