I väntan på pendeln

Dagen har gått så jäkla fort idag och jag har inte ens nämnt huvudvärken för mina kollegor så känner mig stolt över att inte ha gnällt, haha! Har haft fullt upp på jobbet så har blivit fattigt med uppdatering från min sida idag. Imorgon är det i varje fall äntligen fredag och det känns helt underbart!! Ska bara ligga hemma i helgen och vila huvud och kropp ordentligt och hoppas på att allt blir bättre! Har förövrigt bestämt två semesterveckor idag som jag ska ha så nu är det fixat och klart med min ledighet så att jag kan åka till Turkiet med min familj, så skönt! Ska ta två veckor semester till sen i sommar men dem är inte lika prioriterade att lägga fram just nu som 27,28 för Turkiet semestern kommer i första hand. Jag och Jonas har inte planerat något annat för sommaren än så vart de andra semesterveckorna hamnar spelar mig ingen roll alls. Hoppas att ni har haft en bra torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0