Hola amigos!

Måndag idag och helgen är inte över för mig, den har inte ens börjat eftersom den bestått av jobb och kurs. Ser fram emot morgondagens lediga dag så mycket som det bara går! Ska bli så jäkla härligt att få vara ledig en dag nu när det har varit så mycket både på jobbfronten och allmänt allt från huvudvärken till magont och stress, ska se till att njuta ordentligt av morgondagens ledighet!

Idag ska jag försöka ta mig tillbaka till gymmet, hitta tillbaka nu när jag känner att huvudet är helt igen. Ska bli så skönt då jag verkligen känner mig som en sönderkokt potatis; rund och alldeles för mjuk, haha! Så efter dagens jobb blir det att åka till sportlife och köra ett träningspass på gymmet. Kommer vara tufft nu när man inte rört en muskel på flera veckor men det är värt det, jag behöver verkligen det för att komma på banan igen.

Annars så kommer den här dagen nog inte bestå av så mycket mer spännande än en helt vanlig arbetsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0