Helt slut!

När jag kom hem från jobbet fick jag ryck, bad Jonas att hänga upp boxningssäcken i vardagsrummet och sen tränade jag. Inte så lite svettigt heller! Jonas fick hålla ett pass för mig och jag kan knappt röra mig nu, har fan tränat varenda muskel tror jag och om det känns såhär nu vågar jag inte ens tänka på morgondagen, haha! Men det var otroligt skönt efteråt i alla fall men har varit helt slut sen dess, åt lite lax och kollade lite grejer på datorn. Jonas kollar på Barca - Milan just nu, bra match men kände inte att jag orkade se mer, är som sagt både mör, trött och seg,haha! Ska släcka lampan nu och unna mig sovmorgon imorgon, börjar 11 så tänkte att jag kan få sova till 9 i alla fall. Tänkte annars träna innan jobbet men tror helt ärligt att jag knappt kommer kunna röra mig imorgon så lika bra att köra en "vilodag". Blir en lång dag imorgon, men sen väntar fredagen och det känns förjävla skönt! Ha de gott och nattis på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0