Helg!

Inväntar min buss hem i vanlig ordning den här tiden på dagen. Den här dagen har gått så fort att jag knappt tänkt på mitt lilla huvud, skönt! Ska bli så underbart härligt med helg och hoppas på lika fint vårväder som det varit idag så man kan njuta av solen. Kanske till och med ta sig ut på en långpromenad och röra lite på sig, har ju inte varit helt lätt för mig att ta mig till gymmet när kroppen fungerat som den gjort senaste tiden. Men det tar jag igen, ska se till att må bra först helt innan jag kör ett pass på gymmet. Hur ser er helg ut? Jag ska njuta av fredagskvällen i soffan och tänka på att jag inte behöver lägga mini tid för jag har ju faktiskt sovmorgon imorgon, resten av helgen blir minst lika lugn! Åh så schööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0