Gutenmorgon

Lördag idag och det var helt och hållet öde ute närjag gick till bussen nu på morgonen. Antar att alla var ute och hade roligt igår eller så unnar man sig kanske en sovmorgon såhär på en lördag om man har möjligheten till det. Var i alla fall bara jag ute, kändes som om jag hade råkat ställa klockan två timmar för tidigt eller något för det åkte knappt ens bilar på vägarna, haha.

Ni har ju sett hur min helg kommer se ut i gårdagens inlägg så har väl inte så mycket att berätta för er såhär på morgonkvisten. Jag längtar verkligen efter lite ledighet nu känner jag. Jag mår som en zombie och ser ut som en också, helt otroligt vad jag känner mig som ett enda moln av trötthet som kommer gående idag!

Jaja, I will survive , det gör jag ju alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0