Godnatt-

Nu har jag tvättat bort ansiktet, badat mig ren och borstar gaddarna. Lagt fram kläder och fixat matlådan inför morgondagen så allt är färdigt och klart. Har känt mig lite bättre i huvudet idag så det har verkligen känts skönt, däremot sitter det fortfarande lite hängighet i kroppen och känner mig allmänt seg, men lite sömn på det sen är det bara att köra! Jonas mår jättedåligt så han ska vara hemma imorgon, börjar fundera på om man kanske har något som är på gång i kroppen med tanke på att han blev dålig så fort? Får hoppas på att det inte är något som bryter ut, känns som om jag fått med krämpor hit och dit nu under 2 veckor, kan räcka så tycker jag. Ska i alla fall slå huvudet mot kudden och vakna pigg och kry är tanken, positivt tänk nu känner jag (hur jag annars kommer klara den här veckans schema vet jag inte) men nu sover vi tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0