God morgon lördag!

Känns som om det bara är jag som är vaken och ute på vift denna lördag 07.30, knappt en enda bil uteoch kör och människor ser man inte många ut av. Antar att många spenderade lite lön ute inatt runt om på Sveriges krogar? Jag ska i alla fall börja denna lördag med att ta mig till jobbet för att sen jobba litegrann givetivs, antar att jobb lördagen i vanlig ordning går väldigt fort, brukar vara en väldigt skön arbetsdag då den är så kort och har man fullbokat så går det på två röda så att säga. Ska nog ta mig in till stan efter jobbet och handla lite nytt till garderoben kan ju som sagt behövas nu när det börjar bli vår!

Ser ut att bli en skön dag idag med lite sol igen så förhoppningsvis får man chansen att hinna njuta lite av det efter jobbet. Det är ju en bra dag idag, jag går ju som sagt på helg så vad kan gå fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0