friday night

Här sitter jag på min kära stol i köket. Fick sån jävla magont på väg hem från jobbet, svullen mage och så som jag brukar kunna få med min alldeles för opålitliga mage, men jag är van så det var bara att bita ihop. Brukar bli så när jag stressar att magen blir som den blir, sen hjälper det inte direkt med att det är den veckan i månaden så att säga!

Nu sitter jag i alla fall som sagt här och bytte träning (p ga mage) mot att laga mat, diska och göra iordning matlådor till Jonas inför helgen (snällt va?). Så har ju i alla fall fått lite gjort här hemma, dessutom blev maten så här jättegod faktiskt, gjorde en pasta sås med kyckling, champinjoner, paprika och lök och så lite god pasta till det! Sen har jag dessutom varit duktig och betalat alla räkningar (så skööönt) och köpt tågbiljetter till Västerås under påsken, så nu är alla viktiga saker fixade och klara så att jag kan gå på helg imorgon i lugn och ro!

Tar mig dessutom tillbaka till Kroatien-06 just nu då jag fredagen till ära har gjort mig en whiskey och cola, gottit. Unnar mig det så kan jag somna gott nu när jag ska jobba imorgon, haha. Jag hoppas att ni alla har en riktigt härlig fredagskväll!


Får vi se om man kanske får tillfälle att snoffsa upp sig såhär imorgon, vem vet kanske kommer en uteservering locka efter arbetsdagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0