Fredag

Har inte hunnit med att yttra ett ord här idag, bra är väl det då jag inte enshar något att komma med, haha!
Dagen har bestått av precis samma som den brukar, så ni har nog koll vid det här laget.

Såhär ser min plan för helgen ut i alla fall;

Fredag
* Sitta här/framför tvn, sova i tid och bara slappa.

Lördag
*Jobb 9-13
* Städa lägenheten (om orken finns)
* Kolla mellofinalen och dricka lite vin med Jonas

Söndag
* Meta cut fashion kurs här i Göteborg 10-16.30

Det är ungefär exakt så som min helg kommer se ut.
Ska försöka ta lite bilder från kursen på söndag, får verkligen komma ihåg det
eftersom jag ska ha en liten kurs för dem på jobbet sen nästa vecka så lär ju ha lite bilder att visa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0