Bästa humöret!!

Jag vaknade nu halv 9 och bara kände hur jag log med hela kroppen, mår så bra idag! Har sjuk träningsvärk som troligen kommer stegra under dagen men det gör liksom inget idag. Är så glad och känner att jag har hur mycket energi som helst! Härlig känsla som jag hoppas får sitta i hela dagen, ska verkligen kämpa för att vara på det här humöret hela dagen oavsett hur dagen blir för jäklar vad mycket bättre man mår när man är glad! Sitter och dricker mitt kaffe samtidigt som jag har ätit en riktig gofrukost i lugn och ro. Tror mitt humör måste komma från att jag har sovit typ 12 timmar och jag behövde verkligen sova ikapp mig. Dessutom har jag haft så jäkla mycket svackor senaste veckan med allt möjligt som har gjort mig till ett levande helvete att bo med, haha. Kanske är dags att väga upp för den perioden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0