Back on track

Nu är jag nästan hel i kroppen igen efter helgens magsjuka. Jobbade idag och det gick bra, man känner sig helt slut i kroppen bara när kroppen har ätit all energi man haft hela helgen, men det gick bra att jobba och dagen gick fort! Förhoppningsvis åker jag inte på några mer sjukdomar nu än på ett tag!

Sen jag kom hem från jobbet har jag varit duktig och tagit disken, lagat väldigt god mat om jag får säga det själv, fixat matkådor till nästa arbetsdag som är på onsdag och fixat lite smått här hemma. Tycker det känns skönt nu när man sitter här med datorn i knät, slipper man ha dåligt samvete nu när Jonas snart kommer hem, haha.

Antar att kvällen kommer spenderas med serier, har fastnat vid Once upon a time nu när jag legat sjuk i helgen, har typ kollat på 10 avsnitt på en dag så blir att se det nu på kvällen, bra serie tycker jag! Lite b-ig sådär ibland, men jag sitter fast som klister nu när jag börjat titta så måste ju fortsätta! Ska bli skönt att vara ledig imorgon då det inte direkt blev någon ledighet i helgen utan mest sjukstuga.

Ska försöka träna imorgon och se hur kroppen reagerar, förhoppningsvis kan jag ta upp förra veckans träning och hitta tillbaka! Känner mig som potatismos i kroppen just nu så jag måste träna så att man kan känna sig lite stark igen!

Imorgon fyller förresten min fina syster år så får se till att gratta henne över telefonen, ska ju åka hem till Västerås över påskhelgen så tänkte mig att hon ska få sin present då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0