-

Pendeln var as sen idag så sitter på spårvagnen först nu... Snacka om att bara komma hem och typ göra iordning sig för sängen på en gång. Stackars Jonas, antingen träffar han mig när jag är grinig för att jag har så ont så att jag bara går och gnäller. Eller så kommer jag bara hem och går och lägger mig på en gång, haha! Tur att jag har lyckats hitta någon som orkar med mig (eller i alla fall låtsas som det,haha) han är allt bra den där pojken! Skönt ska det bli att vara lediga tillsammans i helgen, så kan jag försöka hålla humöret på topp så slipper han gnället. Saknar min familj något enormt just nu förresten, bara då ni vet. Ska åka hem nästa gång över påskhelgen, bestämde det idag så har tagit ledigt på påskafton så att jag får en långhelg hemma och hinner med alla! Längtar ihjäl mig efter dem där hemma, någon gång i framtiden kanske jag bor lite närmre (om Jonas övertygas ;)


Kommentarer
Postat av: camillafrankie

Mysigt att du kommer hem snart :D

2012-03-02 @ 11:10:29
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0