Sovdags!

Godnattis då! Vanliga datorn krånglar fortfarande med blogg.se hemsida så kan inte bjuda på några vettiga bilder ikväll, tyvärr! Imorgon jobbar jag i vanlig torsdags ordning 11-20, sovmorgon med andra ord! Däremot har jag min stalker kund imorgon... Alltså come on! Vad är det han inte förstår med orden "jag är INTE intresserad" suck! Aja, så länge jag blir färdig med han så blir nog resten av dagen bra! På kvällen imorgon ska jag och Jonas köra boxning igen, nu har musklerna fått sin vila en dag så bara att köra igen! Dessutom kanske det kan hjälpa mig med att få bort träningsvärken? Det återstår att se. Jag kom i alla fall upp ur badkaret efter lite om och men och några skrik sisådär, haha! Hoppas att ni har haft en bra dag? Jag ska fixa med det här blogg problemet så fort det hinns med, men under morgondagen får ni nog nöja er med tråkiga mobilinlägg som detta. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0