Sad!

Åh vilken jobbig dag det blev nu då! Min favorit Anki har sagt upp sig så nu ser man inte henne på jobbet mer, tomt! Vem ska jag nu ha crazy thursdays med!? Fan va tomt det kommer bli! Tur är att hon bor nära, så att vi kan fortsätta med våra vinkvällar ibland, men ändå! Vi har ju kul på jobbet! Samtidigt är jag glad för hennes skull då hon verkligen velat det här länge. Jaja, det blir lite annorlunda, men blir nog bra ändå? Nu sitter jag i alla fall på bussen hem, slängde i lite krubb i magen på jobbet för nu vankas träning! Idag blir det boxning igen, asbra ju! Känner att jag verkligen kommer komma igång nu och så peppar jag och Jonas varandra så att vi verkligen tränar när vi ska! Bra va? Hoppas på att jag kan hålla 2 ggr i veckan nu, alldeles lagom mål då man kan hitta tiden och på så sätt undvika att hamna i svacka. Jag svamlar bara på märker jag, men mitt huvud är fyllt till bredden med tankar! Fullt förstående med tanke på dagens händelser! Hoppas att ni har haft en bra dag?


Kommentarer
Postat av: camillafrankie

Vad tråkigt :( men då tycker jag att du ska söka jobb i Västerås...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111

2012-01-13 @ 12:47:43
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0