Lördagskväll

Jag smsade Anki och vi styrde upp en spontan utgång! Blir bara hon och jag, ruuuligt! Fattar inte men kan verkligen inte sitta still ensam en lördagskväll, har bara blivit att jag känner att jag vill umgås med vänner! Absolut så är jag mer än gärna hemma med Jonas men nu ska han jobba 06 imorgon så han sover redan, då känns det segt att sitta uppe för jag kom inte på något spec som jag ville titta på!

Jag har blandat en läskig grogg med det vi hade hemma och det smakar bokstavligt taat kryddor (orientaliska sådanna) haha spännande! Får se om peppen byggs på, ska möta Anki i stan om dryga timmen eller 2 så hoppas att hon är taggad! Kryddgroggen kanske gör sitt, speciellt med tanke på att jag kör LCHF nu så får man vara försiktig!

Appropå det så har det aldrig gått bättre! Har gjort en vecka nu, inte känt ett ända sug utan snarare mer energi och kunnat träna ännu bättre! Good work!

Ha en fortsatt bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0