Long time no see.

Alltså blogg.se har inte samarbetat en sekund med mig senaste dagarna, därför noll uppdatering här i blöggen! Men nu ska det bli bättring! Har så mycket att dela med mig av, London bland annat och allt sånt här vardagligt som hänt. Jag får mobilblogga nu så bilder får komma i ett annat inlägg! Just nu har jag precis vridit på kranen till badkaret, dags att bli lite varm och ren? Har sån sjuklig träningsvärk från gårdagen i hela kroppen! Verkligen HELA! Jag kan knappt röra mig, vad jag har gjort? Jag och Jonas handlade upp halva stadium igår så nu har vi boxningsäck och massa redskap hemma. Igår körde jag en timmes boxningspass med Jonas som tränare. Han var inte snäll... Min kropp, eller det lilla jag känner av den idag har inte fått så mycket träning på månader!! Men fan så bra köp, nu är här jävlar, vi orkar inte med alla nyårslöftare på gymmet så vi tar träningen hem till oss, och den är grym! Jag har haft svårt att ens klä på mig mina egna kläder idag, eller för den delen sätta sig på toaletten, än värre ta sig därifrån! Alla på jobbet måste trott att jag va dålig i magen eller något i den stilen, haha! Nej ni jag måste hoppa i badet nu, det slog mig nyss att det höll på att svämma över. Och nu till nästa fråga... Tror ni att jag kommer komma upp från badet när jag väl ligger där? Jonas kommer hitta mig som ett russin när han kommer från jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0