London i bilder del 1


Första bilden utanför Säve flygplats tidigt på morgonen, haha, känn peppen
i lilla Jonas!

Jag var trött och Jonas var övertrött! (LÄS, dryg) haha ;)

Framme i London @ stansted express.



Jonas är en riktig IKEA tönt som är såhär löjligt stolt
(att han tillochmed zoomade in på en skylt när vi satt på tåget)

Vi lämnade väskor på rummet och gav oss ut på promenad!
Vi bodde precis vid Kensington gardens och Hyde Park!

Ett litet glädjeryck!

HAHA, roligaste bilden då Jonas diskret ville ta kort på bobbysarna,
så han sa "ställ dig så att det ser ut som om jag tar kort på dig"

Jag är kär i Oxford street!

Vi hamnade på en Pub där vi käkade god lunch, dessutom premiär ölen
för denna London resa!

Jag åt sviiingod nachotallrik och Jonas var tvungen att testa fish&chips!

PRIMARK är verkligen en grym butik men vem orkar kriga på deras mellandagsrea?
Vi gick in men gav upp då det tillochmed var kö utanför! Synd då jag verkligen såg
många grejer som jag ville ha, dessutom kostar det ju ingenting där!

Alltså, åhhh! Det var så julfint så att ingen bild gör rättvisa!
MysLondon!

Iordning gjord och klar inför nyårsfirande!

Det normala paret.

Halv 10 var vi nere vid Themsen och smet igen precis innan de började stänga av alla
gator. För er som inte firat nyår i London och planerar att se fyverkerierna,
rekomenderat att vara där 3 timmar innan för att få bra plats. Vid 22-tiden
börjar de stänga av alla vägar ner till vattnet och det är så sjukt mycket folk!
Vi stog längst fram vid vattnet, drack öl och hade kul! det är verkligen en folkfest,
massa människor, och mycket bra musik!

Massa människor!



Det va så jäkla fint upplyst, men det gick knappt att få med på bild!



Mer bilder kommer, detta är del 1 och det lär bli ett par till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0