Haloba

Nyss hemkommen från stan, har finally hittat lite fina kläder till helgen. Allvarligt så har jag sprungit i varenda jäkla butik men inte hittat något! Men tillslut så, antar att det är så jämt när man är ute efter något speciellt att handla så hittar man ingenting, men när man inte ska handla något så hittar man massor av saker som man vill ha! I-lands problem or what? Nu har jag nyss fått i mig lite lunch, gottgott! Ska se om nya Gossip har släppts, i så fall så stänger jag ut Jonas och kollar för det är ju så spännande nu juh! Antar att man får gråta i vanlig ordning vilket jag förövrigt finner mig göra till nästan varenda serie those days! Haha, kanske ett tecken på att man börjar bli gammal och emotionell...? Annars har vi väl uträttat de viktigaste ärendena idag så det är väl bara att göra vad man vill nu då, Härligt! Ska nog inte röra mig så mycket mer idag, ligger faktiskt ganska bra där jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0