Godmorgon!

Jag har världens bästa morgon! Det är första morgonen på väldigt väldigt länge som jag går upp ett bra tag innan jag ska börja jobba, bara sitter i lugn och ro, äter frukost och dricker kaffe, så skönt! Frukoststunden är ju typ den skönaste på dagen, men jag har alltid varit så seg på mornarna att jag prioriterar sömn när jag ska jobba och sen tar jag kaffe och någon liten frukost på jobbet. Men dagen till ära (eftersom jag måste gå hemifrån först 10 idag) så tänkte jag att det kan vara skönt och det är det!

Dessutom insåg jag nyss att det är fredag imorgon och att jag jobbar 9-12,30 imorgon bara! Veckorna går så jäkla fort! Men imorgon kommer bli spännande, ikväll ska jag packa min väska och sen imorgon när jag slutar ska jag möta Jonas för att se vart han tar mig :) Känner på mig att det kommer bli en riktigt bra hel i varje fall, dessutom får vi långhelg båda två så det känns ju ännu lyxigare!

Nu ska jag snart börja göra i ordning mig för dagen, får se om det är lika lungt idag på jobbet som igår...? Det återstår att se, känner ändå att jag kommer vara på bra humör idag så det är bara att dela med sig av det istället! ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0