God morgon!

Jag mår prima skinka! Känner inte av en endaste öl idag från gårdagens utgång, fan va skönt! Men varken jag eller Anki var väl direkt fulla, vi kände oss mest som om vi skiljde osss så mycket från mängden när alla människor blev såhär äckligt fulla ;P Haha vi granskade nog mest andra människor, dansade såklart och hade jättekul, men kände nog båda två att det var skönt med en lugn kväll :)

Nu sitter jag och käkar bacon och stekt ägg till frukost, gott! Ska nog ta på mig träningskläderna och åtminstonde ta en promenad idag, röra på mig lite så kan jag ligga i soffan sen och inte behöva röra en muskel

Haha en fråga, varför såg alla killar ut såhär igår;


Alltså seriöst! Varenda kille gick omkring, dansade, you name it och såg ut såhär!
Putandes med läpparna och ett ihop tryckt ansikte, kom igen tjejer
ni kan ju inte tycka att det är attraktivt? HAHA. Jag och Anki skrattade så mycket
för helt plötsligt kändes det som om alla putade med läpparna!






Ska fortsätta med min bacon nu! Gårdagens lockar borde sköljas ur också,
men det efter eventuell träning.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0