Fredag!

Ni anar inte hur skönt det kändes att få vakna och veta att man är ledig idag! Kvällen igår så hade jag fullt med energi så städade hela lägenheten samtidigt som jag lagade mat och la färginpackning i håret, snacka om effektiv. Det är tydligen någon som Jonas känner som skulle låna lägenheten en dag i helgen nu när vi kommer vara borta så jag tänkte att det kunde ju vara trevligt om denna person fick låna en ren lägenhet och inte ett bombnedslag. Tyckte faktiskt att det var ganska snällt tänkt plus att det känns ju så jäkla skönt när man har fått ordning på lägenheten, känns skönare bara att vara hemma. Slippa känna att man sover bland allt bråte, haha! Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, förbereda det sista inför dagen, som sagt så kommer Jonas ta mig till destination okänd i eftermiddag, har bara fått order om att packa en väska med några ombyten. Får de vad detta kan bli, jag är lite pirrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0