.

Jag är pigg idag, har massa energi! Härligt och nog mycket tack vare att jag både äter bättre och rör på mig mer än vad jag gjorde under julveckorna. Klarade i alla fall att jobba morgonen ensam, lite tomt utan Anki men jag överlevde. Malin kom till halv 11 och gjorde mig sällskap, skönt det, så hann vi prata av oss litegrann. Jag menar det är ju mycket som kan hända på en helg ;) haha! Jag jobbar bara 3 1/2 dag denna vecka, vilken lyx va? Detta på grund av att Jonas har massa hemlisar och har beordrat mig att bara jobba till 13 på fredag och sen ska jag möta honom vid Centralstationen , spännande! Jag fyller ju år nästa tisdag, så antar att det kan ha med min födelsedag att göra ;) roligt i alla fall och så får vi dessutom långhelg! Nu ska jag äta upp min mat, fick en kund som jag bokade in nu på lunchen så ska se till att hjälpa henne. Ibland är man snäll, ser till att hjälpa kunderna trots lunch, men som sagt jag är ju på bra humör idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0