Det positiva inlägget nr1

Åh den här veckan blir bara bättre! Jag har kommit in i en sån här positiv period och är glad ofta och mycket, snacka om att man mår bättre av det än att vara så surmulen (som jag varit under en lång period) hela tiden. Dessutom blev den här dagen just ännu bättre då jag går på helg efter idag! Blev nyss frågad om jag inte ville ta hela dagen ledigt imorgon istället för att komma hit för att jobba 3 timmar och sen åka. Ibland så är livet allt bra ni! Att små saker som att få helg kan vara sånt glädjepiller! Dessutom ännu mer denna helg eftersom jag har noll ide om vad Jonas har planerat för hemligheter! Spännande va? Har kommit in i en ny fas känner jag, de negativa saker man får höra ibland har jag lärt mig att skjuta iväg lika fort som stunden man får höra dem, och det är stort för att vara mig! Är annars känd som ältar personen nummer 1, en riktig lång grubblare! Tror ni detta har att göra med att jag blir ett år äldre nästa vecka? Känns nästan som det va! Tror jag måste odla skägg så är jag gammal och vis sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0