Äntligen!

Kommer jag åt blogg.se från nya datorn, problemet var så lätt som att det faktiskt satt en spärr på deras hemsida så kom inte åt den. Tryckte på några flikar så var det klappat och klart och här är jag nu!

Jag har varit jäkligt duktig idag om jag får säga det själv, jobbat först och främst till klockan 13, sen har jag tvättat alla dessa högar med tvätt som legat i en evigheeet! Dessutom fick jag ett sånt här härligt städryck som man bara kan få ibland så nu är lägenheten skinande ren och så är det massa ljus tända! Mysigt att kunna njuta av denna lediga kväll i ett rent hem, känns ju faktiskt mycket bättre då! Dessutom slipper man vakna imorgon och se disken, dammet och allt annat mindre trevligt utan man kan helt enkelt bara slappna av och göra det man vill göra, skönt!

Idag ska jag slänga mig i soffan, ta ett glas vin och kolla på någon bra film, tar gärna emot tips om det är någon med förslag? Sen ska jag bara njuta av kvällen och ta en liten sovmorgon imorgon innan jag ger mig ut på äventyr.
Ska försöka ta mig in till stan imorgon, dessutom tänkte jag pricka av gymmet!

Nu ska jag förberedalite bilder från London resan som ni kan gotta er i!
Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0