24e januari 2012

Nu är födelsedagen snart över. Den har varit väldigt lugn och skön och har hunnit med allt från mat inne i stan, shopping på indiska till besök av Jonas familj och fika på kvällen. Har dessutom hunnit med att städa bort det sista av julen här hemma (på tiden!) men annars tycker jag verkligen att dagen har sprungit iväg! Nu är det bara att ställa in sig på jobb och full rulle imorgon! Känns konstigt nu när man haft långledigt och knappt ens varit hemma och så ska man jobba imorgon liksom... Känns som om man inte har nå jobb längre när man inte varit där på några dagar, haha! Men ska bli kul ändå att komma tillbaka och träffa gänget på salongen! Kommer berätta om min underbara helg i ett eget inlägg, imorgon kanske? Nu måste jag verkligen ta och försöka sova trots myror i huvudet! Jag är ju trots allt ett år äldre nu och då behöver man sin skönhetssömn extra mycket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0