Vad gör jag en kväll som denna...?

Jo ni det ska ni veta att här sitter jag och betalar räkningar, det som gäller när lönen faller in, haha. Mindre roligt fredagsnöje kanske, men det är ganske skönt när man har det gjort då behöver man inte tänka att man har glömt något så attman får någon sån här trevlans påminnelse.

Så det var väl det roliga som jag gör, handlat har jag gjort litegranna också. Lite frukost till morgondagenblev det bland annat sen inte så mycket mer, intressant va? diskat och lagat mat dessutom, vilken fredagskväll va! Tänkte jag ska ta mig ett bad och höra av mig till Anna om morgondagen så jag har koll på när vi ska mötas upp, så att hon inte står och väntar på mig någonstans liskom...

Jahaja, have a fun night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0